مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-15فرهنگي

شرایط برگزاری جشنواره موسیقی فجر در روزهایی کرونایی بررسی شد


جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر روز دوشنبه بیست و چهارم شهریور با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دوشنبه 24 شهریور در دفتر موسیقی با حضور سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی، حسن ریاحی، شاهین فرهت، مجید کیانی و نادر مشایخی، اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی گزارشی درباره سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سال گذشته ارائه کرد و گفت: جشنواره در سال گذشته بر اساس آیین نامه که خط سیر کلی جشنواره را مشخص می کند برگزار شد .

پس از برگزاری جشنواره، شورای ارزیابی سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، تغییر آیین نامه را مطرح و پیشنهاد کرد شورای سیاستگذاری به جشنواره اضافه شود تا خط مشی و سیاست های کلی جشنواره را طراحی کند و پس از طی مراحل تغییر آیین نامه نهایی و تایید شد.

آیین نامه جشنواره ها، خلاقیت دبیران و چند کار دیگر.

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری در این جلسه گفت: جشنواره موسیقی فجر از سال 1397 دارای آیین نامه شد تا جشنواره بر اساس یک چارچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری جشنواره موسیقی فجر در روزهایی کرونایی بررسی شد

شرایط برگزاری جشنواره موسیقی فجر در روزهایی کرونایی بررسی شد