مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-15اقتصادي

اجمالی/بازدید معاون وزیر کشور از یک شرکت تولیدی در سمنان


بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از شرکت تولیدی شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بابک دین پرست ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در اولین برنامه ی سیزدهمین سفر استانی خود در استان سمنان با حضوردر شهرک صنعتی سمنان از شرکت تولیدی شیمیایی کلران بازدید کرد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در این برنامه ضمن بازدید از بخشهای مختلف این شرکت بزرگ تولیدی از نزدیک با خط تولید انواع فرآورده های شیمیایی کلرو مشتقات آن در کشورآشنا و در ادامه به برخی مشکلات و تنگناهای این مجموعه رسیدگی کرد .

گروه تولیدی شیمیایی کلران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال 1362 تاسیس و درمساحتی بالغ بر 22000 متر مربع در سال 1375 در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید و با اجرای طرح های توسعه ای خود، در مساحتی بالغ بر 100000 متر مربع، توانسته است میزان تولید خود را به بیش از 200 تن گاز کلر در روز افزایش دهد.

گروه تولیدی شیمیایی کلران با بیش از سه دهه سابقه تولید و به پشتوانه تخصص و تعهد کارشناسان خود توانسته است ضمن افزایش توسعه کمی و کیفی محصولات، نسبت به استقرار سیستم های مختلف ایزو و عضویت در نظام جهانی کسب و کار ، چندین گواهینامه بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/بازدید معاون وزیر کشور از یک شرکت تولیدی در سمنان

اجمالی/بازدید معاون وزیر کشور از یک شرکت تولیدی در سمنان