مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-15اقتصادي

افزایش بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری


مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از افزایش بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال 1300 میلیارد تومان به بودجه کل شهرداری های استان اضافه شده و همین امر باعث شده بودجه شهرداری های کل استان به 2850 میلیارد تومان برسد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از افزایش بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال 1300 میلیارد تومان به بودجه کل شهرداری های استان اضافه شده و همین امر باعث شده بودجه شهرداری های کل استان به 2850 میلیارد تومان برسد.

علی شهسواری صبح امروز 25 شهریورماه در همایش شهرداران سراسر استان کرمان گفت: در سطح استان کرمان 82 شهرداری فعال است که تنها 15 مورد آن در دولت تدبیر و امید ایجاد شده اند و دو شهرداری دیگر نیز در آینده نزدیک نیز به جمع شهرداری های استان کرمان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه شهرداری ها اظهار کرد: در سال گذشته کل بودجه شهرداری های استان 1500 میلیارد تومان بوده که 782 میلیارد تومان آن اعتبارات عمرانی و مابقی هزینه جاری شهرداری ها بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از افزایش بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال 1300 میلیارد تومان به بودجه کل شهرداری های استان اضافه شده و همین امر باعث شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری

افزایش بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری