مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-14اقتصادي

رشد ارز، نتیجه خروج سرمایه از بورس


یک فعال بازار سرمایه و بورس با اشاره به اینکه دولت رقیبی در بازار بورس است، گفت: در 20 روز اخیر که بورس نرخ نزولی داشته، شاهد رشد دلار بودیم که علت آن خروج سرمایه از بورس بوده است.

- ایسنا/همدان یک فعال بازار سرمایه و بورس با اشاره به اینکه دولت رقیبی در بازار بورس است، گفت: در 20 روز اخیر که بورس نرخ نزولی داشته، شاهد رشد دلار بودیم که علت آن خروج سرمایه از بورس بوده است.

میثم مباشری در نشست تخصصی چرا بورس به این روز افتاد؟ که در دفتر ایسنا، برگزار شد، اظهار کرد: در سال 90 که به بورس رفتم همیشه ضرر را می دیدم، از آنجا که بورس رابطه مستقیمی با افزایش نرخ ارز دارد در سال 91 با رشد قیمت ارز، بورس هم رشد کرده و روزهای خوبی را تجربه کرد.

وی تصریح کرد: سال 92 با تثبیت نرخ ارز و سیاست های انقباضی دولت وقت با افزایش نرخ بهره بانک مرکزی رکود در سایر بخش های اقتصاد و به ویژه بورس را شاهد بودیم و اوایل سال 93 تا 96 وضعیت خوبی در بورس نداشتیم.

مباشری با بیان اینکه افرادی که تازه وارد بورس شدند، تجربه سال های رکودی را نداشتند، ادامه داد: افرادی که ضرر می کنند هزینه تجربه خود را می دهند و افراد تا زمانی که تجربه نکنند علم کاربردی و دقیقی نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ارز، نتیجه خروج سرمایه از بورس

رشد ارز، نتیجه خروج سرمایه از بورس