مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-14ورزشي

7 مهر؛ پایان مهلت استیناف دو وزنه بردار دوپینگی


مهلت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) برای اعتراض احتمالی دو وزنه بردار دوپینگی هفت مهرماه به پایان می رسد، بعد از این تاریخ و در صورت عدم اعتراض حکم صادر شده قطعی اعلام می شود.

- مهلت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) برای اعتراض احتمالی دو وزنه بردار دوپینگی هفت مهرماه به پایان می رسد، بعد از این تاریخ و در صورت عدم اعتراض حکم صادر شده قطعی اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از مجموع نمونه گیری های به عمل آمده از ورزشکاران ایران درسال جاری میلادی، تاکنون نتیجه 5 نمونه مثبت اعلام شده است.

بهروز هدایت (کشتی)، محسن رسایی (هندبال) و علیرضا مصلح آبادی (والیبال) صاحبان سه نمونه مثبت بودند که حکم محرومیت 4 ساله آنها از طرف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) صادر و ابلاغ شده است.

دو نمونه مثبت دیگر مربوط به رشته وزنه برداری است.

حکم محرومیت 4 ساله این دو وزنه بردار دوپینگی هم صادر شده اما طبق قوانین فرصت سه هفته ای به آنها داده شده تا درصورت اعتراض احتمالی، با ارائه مدارک لازم آن را اعلام کنند.

مهلت استیناف دو وزنه بردار دوپینگی 7 مهرماه به پایان می رسد.

تاکنون دو وزنه بردار دوپینگی اعتراضی به رای محرومیت خود نداشته اند و در صورتیکه تا پایان مهلت استیناف هم اعتراضی از سوی آنها مطرح نشود، رای 4 سال محرومیت شان قطعی و ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مهر؛ پایان مهلت استیناف دو وزنه بردار دوپینگی

7 مهر؛ پایان مهلت استیناف دو وزنه بردار دوپینگی