مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 02:002020-09-14اقتصادي

اهمیت بالای پایانه مرزی میلک برای ایران و افغانستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به موقعیت میلک، مرز و پایانه مرزی میلک از نظر صادرات و واردات برای ایران و افغانستان اهمیت بسیاری دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به موقعیت میلک، مرز و پایانه مرزی میلک از نظر صادرات و واردات برای ایران و افغانستان اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در نشست تسهیل تردد ناوگان ترانزیتی پایانه مرزی میلک که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: با توجه به اهمیت پایانه مرزی میلک برای دو کشور ایران و افغانستان باید مصوباتی بررسی و به تصویب برسد که در نتیجه آن ها تردد ناوگان ترانزیتی در مرز میلک تسهیل یابد و این تسهیل ماندگار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: برای سهولت تردد در پایانه مرزی میلک نیاز است تا دو مسیر رفت و برگشت برای خودروهای عبوری ایجاد شود و علاوه بر آن ساعت تردد مشخصی برای ناوگان ترانزیتی و سایر خودروها مشخص شود تا تردد در این پایانه سرعت گیرد.

زنگنه با اشاره به اینکه برای حفظ امنیت پایانه مرزی میلک باید طبق مصوبه شورای تامین استان عمل شود بیان کرد: پایانه میلک یکی از ورودی های کشور است و باید نواقص موجود در این پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بالای پایانه مرزی میلک برای ایران و افغانستان

اهمیت بالای پایانه مرزی میلک برای ایران و افغانستان