مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 01:002020-09-14فرهنگي

«اکران آنلاین» چرا جدی گرفته نمی شود؟/ «گورکن» و شانس شکار مخاطب


کاظم ملایی کارگردان فیلم سینمایی «گورکن» معتقد است سینما یعنی پیوند بین توده مردم و منتقدان و فستیوال ها؛ کاری که امثال بهرام بیضایی و اصغر فرهادی آن را به بهترین شکل انجام داده اند.

- کاظم ملایی کارگردان فیلم سینمایی گورکن معتقد است سینما یعنی پیوند بین توده مردم و منتقدان و فستیوال ها؛ کاری که امثال بهرام بیضایی و اصغر فرهادی آن را به بهترین شکل انجام داده اند.

کاظم ملایی کارگردان فیلم سینمایی گورکن در گفتگو با کرونا همه را ترسانده و در کشور ما هم با روندی که شاهدش هستیم بعید است که به زودی سایه شوم این ویروس کمرنگ شود.

وی ادامه داد: پس بدون شک مردم تا مدت ها ترجیح خواهند داد که سینما را در خانه هایشان دنبال کنند.

حقیقت این است تا وقتی که قانون کپی رایت عملی و اجرا نشود، امنیت هیچ فیلمی ممکن و میسر نمی شود و اگر واقع بینانه نگاه کنیم فعلاً هم در حال حاضر اجرای این قانون به هیچ وجه شدنی نیست.

امروز تمام پلتفرم های VOD بدون پرداخت هیچ گونه حق پخشی انواع و اقسام آثار خارجی را نمایش می دهند که اتفاقاً مجوز تمام آن ها را همین وزارت ارشاد خودمان صادر کرده است! هر زمان که وزارت ارشاد و تلویزیون کشورمان توانست خودش قانون کپی رایت را رعایت کند، پدیده های نوینی مثل اکران آنلاین هم مثل آب خوردن اتفاق می افتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اکران آنلاین» چرا جدی گرفته نمی شود؟/ «گورکن» و شانس شکار مخاطب

«اکران آنلاین» چرا جدی گرفته نمی شود؟/ «گورکن» و شانس شکار مخاطب