مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 21:252020-09-14بين الملل

ونزوئلا: جاسوس آمریکایی قصد داشت در شبکه برق اخلال ایجاد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال دستگیری یک جاسوسی آمریکایی در ونزوئلا، دادستان ارشد این کشور روز دوشنبه گفت که این فرد قصد ایجاد اخلال در شبکه برق و پالایشگاه های این کشور را داشت.

- دادستان ارشد ونزوئلا به جزییات بیشتری از دستگیری جاسوس آمریکایی و همدستان وی و توطئه آن ها برای خرابکاری در صنایع برق و نفت این کشور اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به دنبال دستگیری یک جاسوسی آمریکایی در ونزوئلا، دادستان ارشد این کشور روز دوشنبه گفت که این فرد قصد ایجاد اخلال در شبکه برق و پالایشگاه های این کشور را داشت.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ویلیام ساب دادستان ارشد ونزوئلا طی یک گفت وگوی تلویزیونی در این زمینه گفت سه تن از همدستان این جاسوس آمریکایی روزهای گذشته از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

این مقام ارشد ونزوئلایی نام این جاسوس آمریکایی را ماتیو هیث اعلام کرد.

دادستان ارشد ونزوئلا تصاویری از تجهیزات ضبط شده از سوی این گروه از جمله نارنجک انداز، مواد منفجره تلفن ماهواره ای و مقادیری دلار آمریکا را نشان داد.

نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا جمعه گذشته اعلام کرد که یک جاسوس آمریکایی دستگیر شده که پیشتر از تفنگداران دریایی آمریکا درعراق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا: جاسوس آمریکایی قصد داشت در شبکه برق اخلال ایجاد کند

ونزوئلا: جاسوس آمریکایی قصد داشت در شبکه برق اخلال ایجاد کند