مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 17:302020-09-14سياسي

رژیم صهیونیستی غده سرطانی و همچون آل خلیفه، حکومتی نامشروع هستند


نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: صلح با اسراییل حرام بوده و شریعتی ندارد، چرا که رژیم صهیونیستی غده سرطانی بوده و به همراه آل خلیفه حکومتی نامشروع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق عصر دوشنبه در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه راهکارهای نابودی اسراییل که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، دشمنی با اسراییل را یکی از شاخص های مؤمنان بر شمرد و تصریح کرد: اگر می خواهیم مؤمنان را بشناسیم، باید ببینیم که چه کسانی دشمن اسراییل هستند، جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت که با غده سرطانی مقابله می کنند، با ایمان هستند.

نماینده شیخ عیسی قاسم ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم از دشمنی کفار و یهودیان با مسلمانان و اهل ایمان گفت و افزود: هر کس که با مشرکان همراه باشد، خائن است و این عادی سازی روابط امارات با اسراییل محکوم بوده و همه آزادگان جهان و نه فقط ما این اقدام را محکوم می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها را آزادسازی فلسطین مقاومت است و ما با توکل به خدا و ایمان صهیونیست ها را نابود می کنیم گفت: همه عالم بدانند که ما با اسراییل روابطی برقرار نخواهیم کرد، اگر کسی شراب و گوشت خوک بخورد حرام است، به همین صورت هم ارتباط با اسراییل حرام است و این ارتباط معنایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی غده سرطانی و همچون آل خلیفه، حکومتی نامشروع هستند

رژیم صهیونیستی غده سرطانی و همچون آل خلیفه، حکومتی نامشروع هستند