مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 15:202020-09-14اجتماعي

راه سخت روستاییان دیشموک/مسوولان فکری به حال این 9 کیلومتر جاده کنند


مسیر تقریبا 9 کیلومتری منتهی به روستای چندار و روستاهای حومه به دلیل عدم زیرسازی و آسفالت زندگی را بر مردم تلخ کرده است.

- خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ- روستاهای بنه کلو، ریزک، روی رش، چندار، لا شان و سرگچ سالهاست به دلیل عدم راه ارتباطی مناسب، متحمل سختی های زیادی هستند.

این روستاها که در چند کیلومتری از مرکز شهر دیشموک واقع شده سالهاست که بر اثر ناهمواری در زمستان با بارش اولین باران  مردم  به سختی از آن تردد می کنند.

با توجه به اینکه سالها گذشته و اجرای سد بالیاب با تاخیر مدت زمان زیادی اجرایی نشده است اما همت مسئولان را می طلبد با توجه به صعب العبور بودن و سختی ها مردم مردم این مناطق را نجات دهند تا شاید از یک راه ارتباطی مناسب و زیرسازی و آسفالت شده  بهره مند شوند.

اهالی ساکن روستاهای مذکور به دلیل نبود راه ارتباطی مطلوب از مسئولان گلایه داشته و اظهار کردند متاسفانه هیچ مسئولی تاکنون به وضعیت راه های ارتباطی ما توجه نکرده است.

در همین خصوص با حضور رییس شورای اداری دیشموک از نزدیک ضمن رصد و بررسی، مشکل مورد نظر مورد پیگیری قرار گرفت.

بخشدار دیشموک گفت: مسیر تقریبا 9 کیلومتری منتهی به روستای چندار و روستاهای حومه که جمعیت آنها بیش از 700  نفر می باشد به دلیل عدم راه ارتباطی زیرسازی و آسفالته، همیشه در فصل بارانی سال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه سخت روستاییان دیشموک/مسوولان فکری به حال این 9 کیلومتر جاده کنند

راه سخت روستاییان دیشموک/مسوولان فکری به حال این 9 کیلومتر جاده کنند