مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-14سياسي

جشنواره سردار سلیمانی و مقاومت در خوزستان برگزار می شود


معاون امور استان های رسانه ملی با اشاره به راه اندازی جشنواره سردار سلیمانی و مقاومت، از استمرار برگزاری سالانه این رویداد در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، علی دارابی در نشست مشترک با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و روسای دفاتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: توجه به منظومه فکری و گفتمان دفاع مقدس و ماهیت و چرایی و چیستی آن و بازخوانی تاریخ جنگ برای مردم به ویژه نسل جوان کشور باید در اولویت قرار گیرد.

معاون امور استان های رسانه ملی با بیان اینکه گفتمان دفاع مقدس مبتنی بر خداباوری، شهادت طلبی، تقدم منافع جمعی بر منافع فردی و ولایت مداری و… است گفت: دفاع از استقلال و مرزهای عقیدتی کشور و نظام اسلامی از دیگر اصول بنیادین دفاع مقدس به شمار می رود که لازم است در تبیین این گفتمان مورد تاکید قرار بگیرد البته توجه به این نکته هم ضروری است که این مولفه ها برای همه نسل ها به ویژه جوانان غرورآفرین و مایه سربلندی هستند.

معاون امور استان ها در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهلمین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس به توافق صورت گرفته میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سردار سلیمانی و مقاومت در خوزستان برگزار می شود

جشنواره سردار سلیمانی و مقاومت در خوزستان برگزار می شود