مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 12:302020-09-14اقتصادي

مخزن آب در روستای «چم کبود» مستقر می شود/ اتصال «چم شهران» به خط انتقال


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر پیرامون مشکل آب شرب دو روستای «چم کبود» و «چم شهران» پلدختر، توضیحاتی ارائه داد.

- خرم آباد- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر پیرامون مشکل آب شرب دو روستای چم کبود و چم شهران پلدختر، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوضیحاتی را ارائه داد که مشروح آن در زیر آمده است: روستای چم کبود یکی از روستاهای شهر معمولان بوده که در جریان سیل فروردین 98 به طور 100 درصد تخریب شده بود و روستا در مکان دیگری توسط خیران و دستگاه های مرتبط بازسازی شد.

بعد از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری، در اواخر اسفندماه همکاران ما در مکان جدید روستا حضور یافتند و یک مخزن سیار مستقر کردند تا آب شرب مورد نیاز روستاییان را تأمین کنند؛ لازم به ذکر است که تعداد 20 خانوار در روستای چم کبود سکونت دارند.

با انجام یکسری مطالعات کوتاه مدت اقدام به طراحی خط انتقال آب شرب از شهر معمولان به روستای چم کبود شد که طول این خط 6 کیلومتر و اعتبار آن حدود یک و نیم میلیارد تومان بود.

در اوایل تابستان این پروژه آغاز شد و با توجه به جدیت موضوع و دغدغه مردم، علی رغم همه موانع در مسیر پروژه موفق شدیم در تاریخ 20 شهریورماه آب رسانی به روستای چم کبود را انجام دهیم؛ هم اکنون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن آب در روستای «چم کبود» مستقر می شود/ اتصال «چم شهران» به خط انتقال

مخزن آب در روستای «چم کبود» مستقر می شود/ اتصال «چم شهران» به خط انتقال