مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-14اقتصادي

گام بلند استان البرزبرای تجاری سازی محصولات پژوهشگاه مواد و انرژی


رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشور گفت: محصولات پژوهشگاه مواد و انرژی با مشارکت شرکت های دانش بنیان و تشکیل انجمن استارت آپی در استان تجاری سازی و آماده صادرات می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت از  جمله مراکز علمی تحقیقاتی برتر در سطح کشوراست که در زمینه  پژوهش های بنیادی منجر به تولید علم و فناوری،  تحقیقات کاربردی منجر به کسب فناوری مرتبط به تولیدانرژی و مواد پیشرفته تجاری و تربیت پژوهشگران علمی فعالیت می کند؛ در زمینه تجاری سازی مواد تولیدی نیاز به حمایت دارد.

  در  راستای کمک به تجاری سازی دستاوردهای علمی محققان پژوهشگاه مواد و انرژی فردیس، روسا و اعضای کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی کشور و جمعی از فعالان عرصه تولید و صنعت از بخش های مختلف نمایشگاه دستاوردها، آزمایشگاه ها و ظرفیت های تولیدی پژوهشگاه مواد و انرژی بازدید کردند تا ضمن آشنایی با ظرفیت های این مرکز علمی و تحقیقاتی، زمینه استفاده از ظرفیت ها، تجاری سازی و صادرات تولیدات این مرکز  فراهم شود.

  دستیابی به آخرین تکنولوژی ذخیرا برق توسط محققان  پژوهشگاه مواد و انرژی حمیدرضا صالحی رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشور با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص کمک به بالفعل شدن ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند استان البرزبرای تجاری سازی محصولات پژوهشگاه مواد و انرژی

گام بلند استان البرزبرای تجاری سازی محصولات پژوهشگاه مواد و انرژی