مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-14فرهنگي

برنامه روز سینما با گرامیداشت زنده یادان باسره و پورمند در ایلام برگزار شد


آیین بزرگداشت روز ملی سینما با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در سالن سینما فرهنگ ایلام با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و فیلمسازان، - ایسنا/ایلام آیین بزرگداشت روز ملی سینما با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در سالن سینما فرهنگ ایلام با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و فیلمسازان، عکاسان، مستندسازان و جمعی از علاقمندان حوزه فیلم برگزار شد.

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در این مراسم، با گرامیداشت روز ملی سینما و تبریک این روز به همه تلاشگران و علاقمندان این عرصه اظهار کرد: برگزاری آیین نکوداشت روز ملی سینما اولین برنامه فرهنگی و هنری طی شش ماه گذشته است.

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف تکریم روز سینما به صورت نمادین و تجلیل از بزرگان و هنرمندان موفق این عرصه برگزار شده است، تصریح کرد: در استان ایلام استعدادهای درخشان و بزرگانی را داریم که آبروی حوزه فیلم، مستندسازی و عکاسی بوده و در عرصه های ملی و حتی بین المللی پیوسته حضور و بروز دارند و بسیار خوب هم درخشیده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه روز سینما فرصت مناسبی برای تجلیل و تقدیر از فعالان عرصه سینما و عکاسی در استان است، گفت: شیوع ویروس کرونا تمام مناسبات و برنامه ها و جشنواره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه روز سینما با گرامیداشت زنده یادان باسره و پورمند در ایلام برگزار شد

برنامه روز سینما با گرامیداشت زنده یادان باسره و پورمند در ایلام برگزار شد