مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-14اقتصادي

اقدامات جایگزین به جای توقیف موتورسیکلت متخلف


پلیس با موتورسیکلت های متخلف برخورد دارد اما قطعا میزان برخورد ما با حجم تخلفات تناسب ندارد و بر همین اساس شاهد انضباط نیستیم.

- رییس پلیس راهور تهران ضمن اشاره به افزایش تردد با موتورسیکلت درچند ماه گذشته از برنامه ای برای اجرای مجازات‌های جایگزین به جای توقیف موتورسیکلت‌های متخلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار عصر ایران، سردار محمد حسین حمیدی با اشاره به اجرای مستمر طرح های برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف توسط پلیس گفت : البته اجرای این طرح آسیب های خاص خود را نیز دارا است که از جمله آن به وجود حدود 60 هزار موتورسیکلت در پارکینگ های سطح شهر اشاره کرد.

وی ادامه داد: پلیس با موتورسیکلت های متخلف برخورد دارد اما قطعا میزان برخورد ما با حجم تخلفات تناسب ندارد و بر همین اساس شاهد انضباط نیستیم.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره اقدامات صورت گرفته در زمینه فرهنگ سازی در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط موتور سیکلت سواران گفت: با همکاری اقشار تاثیر گذارمانند افراد ورزشی یا هنری این اقدامات در حال اجرا است.

اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت ها با شیوه جدید سردار حمیدی در ادامه با اشاره به طرح جدید پلیس برای ساماندهی موتور سیکلت سوران متخلف با شیوه جدید گفت: در حوزه برخوردی هم بر روی طرحی کار می‌کنیم که از مجازات ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جایگزین به جای توقیف موتورسیکلت متخلف

اقدامات جایگزین به جای توقیف موتورسیکلت متخلف