مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-14سياسي

بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات با حضور رییس کمیسون شوراهای مجلس


طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور محمدصالح جوکار و محمدحسن آصفری رییس و نایب رییس کمیسیون شوراها در رادیو گفتگو مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صالح جوکار رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و محمدحسن آصفری نایب رییس این کمیسیون عصر امروز (دوشنبه) با حضور در برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفتگو درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفتگو می کنند.

فریدون ماهر تهیه کننده برنامه گفتگوی سیاسی ضمن اعلام این خبر گفت: کارشناسان سیاسی و حقوقی، همواره اصلاح قانون انتخابات را یکی از ضروریات توصیف کرده اند و با توجه به اهمیت جایگاه رییس جمهور، گفت و گو درباره اصلاح قانون انتخابات به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب تر برای ورود افراد شایسته از حیث اخلاقی و علمی و کارآمد به صحنه رقابت و نیز هموار کردن راه برای انتخاب آگاهانه تر و آسانتر فرد اصلح ضروری است.

ماهر همچنین بیان داشت: شبکه رادیویی گفت و گو بنا به رسالت ذاتی خود یعنی تبیین مسائل و رخدادهای گوناگون، بررسی طرح یاد شده را در قالب برنامه های مختلف در دستور کار قرار داد.

از جمله این برنامه ها، برنامه گفت و گوی سیاسی است که امروز، دوشنبه میزبان دو نماینده مجلس محمد صالح جوکار رییس کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات با حضور رییس کمیسون شوراهای مجلس

بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات با حضور رییس کمیسون شوراهای مجلس