مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-14سياسي

هر کارمند حامی یک «فرزند معنوی» می شود


مدیر کل کمیته امداد استان تهران، از اجرای طرح « هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی خبر داد.

- مدیر کل کمیته امداد استان تهران، از اجرای طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی با هدف مشارکت کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدابوالفضل پرپنچی، با اشاره به فراخوان طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی ،گفت: در جهت اجرای این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، اجرایی و دبیرخانه این طرح در استانداری تهران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح های موفق این نهاد است، افزود حامیان می توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک های خود یاریگر آنها باشند.

پرپنچی با اشاره به اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و همچنین دبیرخانه این طرح در استانداری آماده پاسخگویی به دستگاه های اجرایی برای شرکت در این طرح خداپسندانه هستند، خاطرنشان کرد: کمک های حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کارمند حامی یک «فرزند معنوی» می شود

هر کارمند حامی یک «فرزند معنوی» می شود