مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-14اقتصادي

اتاق بازرگانی می تواند واسط بین صنعت و دانشگاه باشد


اتاق بازرگانی این توانایی را دارد که صنعت و دانشگاه را به سمت تعامل سازنده هدایت کند.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: اتاق بازرگانی این توانایی را دارد که صنعت و دانشگاه را به سمت تعامل سازنده هدایت کند.

پرهام رضایی روز دوشنبه 24 شهریور در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین دشت با اشاره به ظرفیت بالای البرز در بخش تولید و صنعت اظهار کرد: البرز بیش از 3400 واحد صنعتی را در خود جای داده که فعالیت آنها می تواند در حوزه ارزآوری و توسعه اقتصادی استان موثر واقع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر ضرورت تجاری سازی طرح های پژوهشی ادامه داد: سال هاست درباره تجاری سازی طرح های فناورانه صحبت می کنیم ولی دیگر وقت آن فرارسیده از مرحله شعار فراتر رفته و عمل کنیم.

وی افزود: هنوز اعتماد سازی لازم بین بخش خصوصی و علمی کشور برای تجاری سازی طرح های فناورانه ایجاد نشده که همین مانع از برقراری ارتباط قوی بین این دو بخش شده است.

این مسئول با بیان اینکه کارخانه نوآوری استان هم نتوانسته در جذب صاحبان ایده و نوآوران به خوبی عمل کند، گفت: در ابتدا باید انجمن استارتاپ استان شکل بگیرد تا بتوانیم صاحبان ایده را در کنار هم جمع کنیم و بعد طرح های خلاقانه آنها را در کارخانه نوآوری مورد بررسی و ارزیابی برای تجاری شدن قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی می تواند واسط بین صنعت و دانشگاه باشد

اتاق بازرگانی می تواند واسط بین صنعت و دانشگاه باشد