مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-14پزشكي

گلودرد کودکان را جدی بگیرید/ احتمال رماتیسم قلبی


رماتیسم قلبی عموما در کودکی اتفاق می افتد، و درجه رماتیسم قلبی بسته به اینکه دریچه های قلب چه قدر درگیر باشد فرق می کند.

- جی پلاس ، محمدحسین نجفی، با حضور در برنامه طبیب ، با اشاره به اینکه فشار خون بالا فشار خونی است که عدد سیستول بالای 13 و دیاستول بالای 8.

5 باشد، تصریح کرد: فشار خون نرمال پایین این اعداد است، در برخی افراد وقتی فشار بالا می رود به تدریج مغز عادت می کند که این فشار را تحمل کند اما عوارضش را با وجود اینکه شخص می گوید من عادت به این فشار کردم روی مغز، قلب و کلیه می گذارد و شخص به زودی دچار عوارض قلبی، مغزی و کلیوی خواهد شد، فشار این افراد باید به تدریج کاهش پیدا کند.

مهر نوشت: وی با تأکید بر اینکه فشار خون قاتل نامریی است، اظهار کرد: چون در برخی از بیماران علامت خاصی ندارد و آنها هم فکر می کنند راحت هستند اما نمی دانند که یک قاتل نامریی همراه دارند که سلول های مغز، قلب و کلیه را تک تک از بین می برد و ایجاد حوادث در آنها قریب الوقوع است.

این وظیفه پزشک است که به وسیله داروهای متنوع فشار را کنترل کند.

مصرف آب غوره، آب نارنج و مواد ترش و زدن سوزن به دست برای یک ربع ممکن است فشار را پایین آورد، ولی مجدد بالا می رود، لذا اگر بیمار فشار خونی در منزل دارید دو قرص کاپتوپریل و نیترات زیر زبانی را در منزل داشته باشید و به فواص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلودرد کودکان را جدی بگیرید/ احتمال رماتیسم قلبی

گلودرد کودکان را جدی بگیرید/ احتمال رماتیسم قلبی