مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-14سياسي

رونمایی از المان امیر سرلشکر خلبان شهید پرویز ذبیحی در جویبار


مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان جویبار گفت: این المان در قالب یادمان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی قهرمانان ارزشی به نسل های سوم و چهارم انقلاب احداث شد.

- سرهنگ سیدقاسم هاشمی مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان جویبار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری از رونمایی از المان امیر سرلشکر خلبان شهید پرویز ذبیحی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برابر توافق شهرستان جویبار و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 90 مقرر شد این المان در قالب یادمان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی قهرمانان ارزشی به نسل های سوم و چهارم انقلاب احداث شود.

وی افزود: سرانجام در سوم خرداد سال گذشته همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بعد از نشست های اداری و توافقات نهادهای استانی و شهرستانی، این پروژه استانی اعلام شد که در مسیر تقاطع سه راهی کمربندی ورداسبی بلوار آیت الله فقیه جویبار یادمان احداث و إلمان شهید ذبیحی نصب شود.

هاشمی از بهره برداری این المان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار کشوری  ما قوی هستیم در هفته دفاع مقدس سال 99 یادمان شهید ذبیحی به همت شورای اسلامی و شهردار شهر جویبار یادمان در مساح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از المان امیر سرلشکر خلبان شهید پرویز ذبیحی در جویبار

رونمایی از المان امیر سرلشکر خلبان شهید پرویز ذبیحی در جویبار