مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-14سياسي

«صدا»؛ پژواک امیدواری اصلاح طلبان به نتیجه انتخابات آمریکا


انتخابات آمریکا در پیش است و اصلاح طلبان (مخصوصا تندروها) در صدد این هستند که فضای عمومی کشور را برای فصلی جدید از تلاش برای مذاکره با آمریکا همراه کنند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: مدتها بود که دیگر ساز ناکوکی از  صدا ی اصلاح طلبان به گوش نرسیده بود که این نشریه اصلاح طلب با مطلبی جدید که از لحاظ ماهیت با همان حاشیه های قبل قرابت ماهیتی دارد دوباره بر سر زبان ها افتاد.

این نشریه چندی پیش با انتشار یک تصویر حاشیه ساز در جلد خود، موجب جنجال بسیاری در حوزه رسانه ای کشور شد.

    صدا در این شماره خود تلاش کرده بود که حضور ناو آبراهام لینکلن آمریکا در خلیج فارس را مستمسک قرار داده و یک دوراهی جنگ و صلح را به افکار عمومی القا کند که قطعاً نتیجه آن این است که باید تن به مذاکره با ترامپ بدهیم.

مطلب جدیدی که این نشریه در آخرین شماره خود با عنوان ناسیونالیسم وارونه منتشر کرده تلاش کرده است که دیدار رییس جمهور صربستان با ترامپ را که به خاطر انتشار یک عکس دچار حاشیه ها و حرف و حدیث های زیادی شد، با وضعیت کنونی رابطه ایران و آمریکا و البته تحریم ها و فشارهای اقتصادی داخل کشور مرتبط کرده و این نتیجه را به مخاطب خود القا کند که رییس جمهور صربستان حتی اگر به صورت ذلیلانه و خفیفانه ای مقابل رییس جمهور آمریکا مودبانه نشسته است، به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صدا»؛ پژواک امیدواری اصلاح طلبان به نتیجه انتخابات آمریکا

«صدا»؛ پژواک امیدواری اصلاح طلبان به نتیجه انتخابات آمریکا