مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-14سياسي

صالحی: صحیفه سجادیه به آرزوهای دنیایی پاسخ الهی می دهد


امام خمینی (ره) صحیفه سجادیه را قرآن صاعد معرفی می کردند؛ به این معنا که دعاهای صحیفه سجادیه به آرزوها و خواسته های دنیایی انسان پاسخ های الهی و آسمانی می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیئت خبرگزاری فارس، اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) صبح امروز با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه  و امام جمعه استان هرمزگان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و جمعی دیگر از مسؤولین فرهنگی در محل وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سیدعباس صالحی در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به صورت عام ادعیه و به صورت خاص صحیفه سجادیه را قرآن صاعد معرفی می کردند، اظهار داشت: این تعریف به معنای آن است که صحیفه سجادیه مسأله های زمینی انسان را پاسخ های آسمانی می دهد یعنی مسأله های ما را انگشت می گذارد و پاسخ وحیانی و الهی برای آن ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه ساحت وجودی انسان دارای چهار حوزه ارتباطی شامل رابطه انسان با خود، با انسان های دیگر، با جهان و با خداوند است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: صحیفه سجادیه به آرزوهای دنیایی پاسخ الهی می دهد

صالحی: صحیفه سجادیه به آرزوهای دنیایی پاسخ الهی می دهد