مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-14اجتماعي

پاسخ آموزش و پرورش به ماجرای «ترک تحصیل دانش آموزان روستای آبگل منوجان»


مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در پاسخ به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «ترک تحصیل دانش آموزان روستای آبگل در این شهرستان به دلیل عدم حضور معلم» گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، طی هفته گذشته و آغازین روزهای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، کلیپی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر ترک تحصیل دانش آموزان روستای آبگل در شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان به دلیل عدم حضور معلم که واکنش هایی را به دنبال داشت.

ابراهیم چتروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص ترک تحصیل دانش آموزان روستای آبگل اظهار داشت: روستای آبگل در فاصله 170 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و سال گذشته به دلیل کوچ مردم، این روستا فاقد دانش آموز بوده است.

وی عنوان کرد: تنها 2 دانش آموز از یک خانواده در روستا وجود داشت که با مکاتبه با خانواده این دو دانش آموز مبنی بر حضور فرزندانشان در مدرسه روستای همجوار (نورآباد) با تامین هزینه از طرف آموزش و پرورش متاسفانه حاضر به ادامه تحصیل در روستای همجوار نشدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان افزود: امسال با وجود چهار دانش آموز در این روستا، معلم راهنما به روستا فرستاده شده و مدرسه شهید رضایی روستای آبگل با 4 دانش آموز فعال و دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آموزش و پرورش به ماجرای «ترک تحصیل دانش آموزان روستای آبگل منوجان»

پاسخ آموزش و پرورش به ماجرای «ترک تحصیل دانش آموزان روستای آبگل منوجان»