مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-14اقتصادي

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار به صندوق خرد زنان عشایر آذربایجان غربی


مدیرکل امور عشایری آذربایجان غربی گفت: با توجه به نقش مهم زنان در جامعه عشایری و برای حمایت از 25 صندوق خرد زنان عشایر، 3 میلیارد ریال اعتبار به این قشر پرداخت می شود.

- علی ناجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به نقش مهم زنان در جامعه عشایری و برای حمایت از  25 صندوق خرد زنان عشایر، سه میلیارد ریال اعتبار به این قشر پرداخت می شود.

وی افزود: در حال حاضر هشت صندوق برای دریافت تسهیلات در حال طی مراحل هستند و یک مورد نیز در مراحل آخر دریافت تسهیلات قرار دارد و 25 صندوق خرد زنان عشایر در این استان تشکیل شده و مشغول فعالیت است و حدود 698 نفر از جامعه زنان عضو این صندوق ها هستند.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان غربی تصریح کرد: زنان عشایری در بخش های دامپروری، پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ، تولید گیاهان دارویی، تولید بافتنی های مخصوص عشایری، تولید مواد لبنی و تولید صنایع دستی و قالی و قالیچه فعالیت می کنند.

ناجی بیان کرد: بهبود معیشت خانوارهای روستایی دارای جایگاه خاصی در بخش کشاورزی است و ظرفیت های مطلوبی در بخش کشاورزی استان برای بهبود معیشت خانواده های روستایی وجود دارد.

وی ادامه داد:  توانمندسازی این بخش از طریق توسعه برنامه های آموزشی، ترویجی و مشارکتی به منظور ایفای نقش موثرتر آنان در بخش کشاورزی و صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار به صندوق خرد زنان عشایر آذربایجان غربی

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار به صندوق خرد زنان عشایر آذربایجان غربی