مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-14اقتصادي

فاز سوم هدایت آب های سطحی به سمت رودخانه شادچای در حال اجرا است


شهردار گلستان با اشاره به تحقق بیش از 70 درصد درخواست های مردمی برای اجرای پروژه های شهری گلستان گفت: فاز سوم هدایت آب های سطحی به سمت رودخانه شادچای در حال اجرا است.

- حمید قاسمیان در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر حق شهروندان است و این امر توسط شهردار گلستان در محلات مختلف گلستان تحقق یافته است.

شهردار گلستان گفت: بیش از 70 درصد درخواست های مردمی در خصوص تعویض جداول فرسوده، زیرسازی و آسفالت معابر محقق و عملیاتی و با اجرای این پروژه ها در کوچه و خیابان های شهر گلستان از تجمع آب های روان خودداری و مسیر آنها هدایت می شود و مانع ایجاد مشکل برای عابرین و خودروها خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است و با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، شهرداری با هدف ساماندهی معابر، نهرها و همچنین زیباسازی فضاهای محیطی و مناسب سازی پیاده روها و جداول، عملیات جدول گذاری معابر را در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری گلستان قرار داده است.

قاسمیان بیان داشت: به درخواست شهروندان شریف گلستانی بیش از 30 کوچه، در 10 روز اخیر جدول گذاری و پیاده رو سازی شده و برخی نیز در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز سوم هدایت آب های سطحی به سمت رودخانه شادچای در حال اجرا است

فاز سوم هدایت آب های سطحی به سمت رودخانه شادچای در حال اجرا است