مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-14سياسي

تبدیل حماسه عاشورا به یک گفتمان جهانی و تمدنی هنر امام سجاد(ع)بود


تبدیل حادثه و حماسه بزرگ عاشورا به یک گفتمان جهانی و تمدنی هنر بزرگ امام سجاد(ع) بود، کار بزرگی که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت.

- مدیر حوزه علمیه قم گفت: تبدیل حادثه و حماسه بزرگ عاشورا به یک گفتمان جهانی و تمدنی هنر بزرگ امام سجاد(ع) بود، کار بزرگی که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین نشست گرامیداشت مقام شامخ حضرت سیدالعابدین، از سری برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، عصر روز گذشته، در شهر مقدس قم برگزار شد.

در این نشست پیام تصویری آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه علمیه قم پخش شد.

وی درابتدای سخنان خود، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از جمله حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده و حجت الاسلام و المسلمین پهلوانی؛ فعالیت و حضور مشارکت کنندگان در این کنگره اعم از سخنرانان، ارایه دهندگان مقالات، حمایت کنندگان و متصدیان کنگره در استان های خوزستان و تهران را ستود و گفت: فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی و سایر کسانی که در گذشته در برگزاری این کار سهیم بودند جای تحسین دارد.

مدیر حوزه علمیه قم ادامه داد: امام سجاد(ع) محور این محفل و جریان علمی در سطح ملی و فراملی است، شخصیت و سیره آن امام همام از ابعاد مختلفی قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل حماسه عاشورا به یک گفتمان جهانی و تمدنی هنر امام سجاد(ع)بود

تبدیل حماسه عاشورا به یک گفتمان جهانی و تمدنی هنر امام سجاد(ع)بود