مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-14اجتماعي

تکلیف مستاجران موقوفه «حص» مشخص شد/کمک به مردم محروم منطقه


رییس اداره ناحیه یک اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: پس از 150 سال تکلیف مستاجران موقوفه «حصه» مشخص شد که نیت واقف تأمین هزینه های روشنایی عتبات عالیات، - اصفهان - رییس اداره ناحیه یک اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: پس از 150 سال تکلیف مستاجران موقوفه حصه مشخص شد که نیت واقف تأمین هزینه های روشنایی عتبات عالیات، کمک به فقرا و زوار بوده است.

اصغر توسلی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت موقوفه حصه در اصفهان اظهار داشت: این موقوفه از سال 1242 به نام اوقاف سند خورده است و شش دانگ این منطقه به نام اوقاف است.

وی با اشاره به اینکه موقوفه حصه به نام مرحوم محمد حسین خان امین الدوله ثبت شده است، ابراز داشت: نیت واقف در این موقوفه تأمین هزینه های روشنایی عتبات عالیات، کمک به فقرا و محتاجان و زوار در اصفهان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون و به دنبال مراجعات تعداد زیادی از ساکنان این منطقه بررسی وضعیت مستأجران موقوفه حصه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: با توجه به تعامل و همکاری با دیگر نهادها به ویژه شهرداری و ثبت اسناد ساماندهی وضعیت مستأجران این موقوفه انجام شد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده انعقاد قرارداد با همه مستأجران این موقوفه انجام می شود، تصریح کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مستاجران موقوفه «حص» مشخص شد/کمک به مردم محروم منطقه

تکلیف مستاجران موقوفه «حص» مشخص شد/کمک به مردم محروم منطقه