مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-14اقتصادي

6 شرکت دیگر سهام عدالت استانی در مسیر بازار دوم بورس


مدیر عامل یک شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی در خصوص ابهامات پذیرش و آغاز معاملات 3 شرکت سهام عدالت استانی، خراسان شمالی، - ابهامات آغاز معاملات شرکتهای سهام عدالت استانی/ تعداد سهام تخصیص داده شده به هر نفر مشخص شد رکنا نوشت؛ به گفته بایی تشکیل این هلدینگ با منافع افرادی که روش غیرمستقیم سهامداری در سهام عدالت را انتخاب کردند تناقض دارد.

کسانی که روش مستقیم را انتخاب می کنند می توانند از مزایای این هلدینگ استفاده کنند اما افرادی که روش غیرمستقیم در سهامداری در شرکتهای سرمایه گذاری استانی را برگزیدند باید به صورت مجزا مدیریت شرکتهای غیربورسی سهام عدالت را عهده دار می شدند.

افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند سهام شرکت استانی هستند و نه هلدینگ، بر این اساس به نظر میرسد تشکیل این هلدینگ جهت مدیریت 13 شرکت غیر بورسی سهام عدالت برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند منتفی باشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان گلستان گفت: افرادی که تمایل به روش مدیریت سهام مستقیم دارند با تشکیل این هلدینگ هیچ مشکلی ندارند اما برای افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند این موضوع با ابلاغیه و اسناد بالادستی مرتبط با آزادسازی سهام عدالت تناقض دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شرکت دیگر سهام عدالت استانی در مسیر بازار دوم بورس

6 شرکت دیگر سهام عدالت استانی در مسیر بازار دوم بورس