مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-14سياسي

انجام 42مورد عملیات جستجو و نجات دریایی در هرمزگان


مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه 8شناور ناجی و36ایستگاه همیار ناجی کار جستجو و نجات دریایی را انجام می دهند، گفت:42مورد عملیات جستجو و نجات دریایی درهرمزگان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مولفه هایی نظیر برخورداری از 2200 کیلومتر نوار ساحلی، تردد هزاران کشتی کوچک و بزرگ در آبهای حاکمیتی و بنادر استان، وجود 14 جزیره، همچنین استقرار 40 مرکز گردشگری دریایی در نقاط مختلف هرمزگان و…این استان را به مهمترین استان ساحلی کشور تبدیل کرده است.

از منظر گستردگی آبهای حاکمیتی و حجم عملیات جستجو نجات دریایی این استان نه تنها اولین و مهمترین مرکز جستجو و نجات دریایی کشور در امر هماهنگی و ارتباط دهی اضطرار شناورهای ایرانی در آبهای بین المللی که در زمره فعالیت ترین مراکز جستجو و نجات منطقه نیز قرار دارد.

علی رضا محمدی کرجی ران مدیر کل بنادر و دریا نوردی هرمزگان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه جستجو و نجات دریایی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا نیمه شهریور ماه 42 مورد عملیات جستجو و نجات توسط 8 فروند ناجی در سراسر استان به انجام رسیده است.

وی افزود: تعداد 36 ایستگاه همیار ناجی در استان وجود دارد که طی مدت یاد شده بیش از 10 عملیات نیز توسط همیاران ناجی به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 42مورد عملیات جستجو و نجات دریایی در هرمزگان

انجام 42مورد عملیات جستجو و نجات دریایی در هرمزگان