مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-14اقتصادي

آخرین مهلت ارسال طرح به اولین رویداد ملی ایده بازار سلامت دیجیتال


نخستین رویداد ملی ایده بازار سلامت دیجیتال با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش بنیان و توسعه سلامت ملی” دی ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

- نخستین رویداد ملی ایده بازار سلامت دیجیتال با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش بنیان و توسعه سلامت ملی” دی ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو کردن ظرفیت های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

ایده بازار سلامت دیجیتال در تلاش است با شناسایی فناوری ها و طرح های برتر این حوزه و هدایت آن ها به سمت جامعه سرمایه گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح ها و در راستای تجاری سازی آنها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

فناوران می توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی digitalhealth.

ideasbazaar.

ir، حداکثر تا 15 آبان ماه 1399 نسبت به ارسال طرح های خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایده بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارسال طرح به اولین رویداد ملی ایده بازار سلامت دیجیتال

آخرین مهلت ارسال طرح به اولین رویداد ملی ایده بازار سلامت دیجیتال