مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-14سياسي

فرهنگیان و دانشگاهیان فارس هتک حرمت به پیامبر اسلام را محکوم کردند


کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام تجمع کردند ؛ اساتید دانشگاه های فارس نیز اهانت به مقدسات اسلام را طی بیانیه ای محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، صبح امروز کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس در مقابل این اداره کل تجمع کردند.

 در این تجمع، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در سخنانی با اشاره به  اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام ، گفت: حضرت محمد (ص) رحمه للعالمین است و  خداوند نیز در قرآن می فرمایند که وَإِنَّکَ لَعَلی خُلُقٍ عَظیمٍ فرهاد اسماعیلی با اشاره به  استانداردهای دوگانه غرب در برخورد با آزادی بیان در جامعه بشری، گفت: اگر آنها معتقد به آزادی بیان هستند باید اجازه صحبت به افرادی همچون روژه گارودی در انکار هولوکاست نیز می دادند که این خود نشان از ولنگاری آنها است.

وی این اقدامات را تلاش برای تحریک و ایجاد تنش در جهان اسلامی ارزیابی کرد و گفت:  در دین مبین اسلام همه پیامبران مورد احترام هستند و مردم آزادی خواه و آزاداندیش دنیا نیز مخالف چنین حرکات تحریک آمیز هستند و مانیز این اقدام را محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان و دانشگاهیان فارس هتک حرمت به پیامبر اسلام را محکوم کردند

فرهنگیان و دانشگاهیان فارس هتک حرمت به پیامبر اسلام را محکوم کردند