مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-14اجتماعي

ورود فاضلاب خانگی به دریای خزر/ میزان بالای آلودگی دریا به باکتری روده


ورود فاضلاب خانگی به دریای خزر/ میزان بالای آلودگی دریا به باکتری روده رییس اداره محیط‌زیست شهرستان محمودآباد گفت: مشکل آلودگی آب دریا در شهرستان ما بیشتر مربوط به بالا بودن حد کلیفرم مدفوعی و باکتری‌های روده‌ای است که مشخصا از فاضلاب خانگی نشات می‌گیرد.

«علی‌محمد دعاگو» رییس اداره محیط زیست شهرستان محمودآباد در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد وضعیت آلودگی بخش ساحلی شهرستان محمودآباد گفت: سطح آب‌های زیرزمینی در شهرستان‌های ساحلی بالا است و مشکل دفع پساب‌ در تمام شهرهای ساحلی شبیه هم است، متاسفانه به غیر از یک الی دو شهر استان مازندران بقیه شهرهای ما مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب شهری نیستند.

وی ادامه داد: در خیلی جاها چون فاضلاب‌ها قدرت جذب در زمین را ندارند، به خصوص اگر در کنار رودخانه‌ها و دریا باشند، چاه‌های فاضلاب سریز شده و نشت می‌کند و بنابراین مردم مجبور می‌شوند با ماشین‌های فاضلاب‌‌کش، چاه‌ را تخلیه کنند.

ماشین‌های فاضلاب کش هم مکان مناسب و مجازی را برای تخلیه‌ی فاضلاب‌ها ندارند و ما می‌بینیم که در کنار رودخانه و جاده‌ها تخلیه می‌کنند، ما مدام در تعقیب و گریز و درگیری با این خودروها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فاضلاب خانگی به دریای خزر/ میزان بالای آلودگی دریا به باکتری روده

ورود فاضلاب خانگی به دریای خزر/ میزان بالای آلودگی دریا به باکتری روده