مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-14دانش

شرایط اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه اعلام شد


شرایط اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه در خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط و نحوه درخواست برای اسکان موقت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه را اعلام کرد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی اسکان موقت خوابگاهی و دارای سنوات مجاز در مقطع ارشد (ورودی 97) و دکتری (ورودی های 95، 96 و 97) که پروپوزال خود را تصویب کرده اند، می توانند حداکثر در یک از بازه های زمانی 20 روزه ذیل که به تایید استاد راهنما و آموزش دانشکده رسیده باشد از خوابگاه های دانشجویی استفاده کنند.

تاریخ اول: از تاریخ 22-6-99 لغایت 10-7-99 تاریخ دوم: از تاریخ 13-7-99 لغایت 2-8-99 مراحل درخواست خوابگاه نیز به شرح زیر است: ابتدا دانشجو متقاضی وارد سامانه اتوماسیون (میز کار) به ادرس https://erp.

atu.

ac.

ir/ شده سپس از قسمت احراز هویت و بعد از آن وارد صفحه فرم درخواست و با انتخاب فرم خوابگاه تحصیلات تکمیلی و پر کردن فرم (پر کردن تمام فیلد های فرم الزامی می باشد) و انتخاب دانشکده محل تحصیل درخواست خوابگاه داده شود.

لازم به ذکر است درخواست به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بوده و بعد از ثبت درخواست توسط دانشجو و انتخاب دانشکده تحصیل به ادارت خدمات آموزشی دانشکده ارسال و بعد از تایید دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه اعلام شد

شرایط اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه اعلام شد