مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-14اقتصادي

چرخ رونق شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد روی دست انداز


مدیرعامل یک واحد تولیدی در نوبران، تامین برق را مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای ایجاد و توسعه صنایع در شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد دانست و گفت: - ایسنا/مرکزی مدیرعامل یک واحد تولیدی در نوبران، تامین برق را مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای ایجاد و توسعه صنایع در شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد دانست و گفت: جهش تولید با تامین برق صنایع مستقر در این شهرک ها محقق خواهد شد.

محمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در سه واحد تولیدی این شرکت که در حوزه تولید پاستیل، آدامس و نوشیدنی در شهرک صنعتی نوبران فعالیت دارند برای حدود 250 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده و در صورت تأمین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی نوبران، برای افزون بر هزار نفر فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

وی تأمین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی نوبران را یک ضرورت برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و افزود: احداث پست 63 کیلوولت و حل مشکل برق می تواند برای بیش از 10 هزار نفر فرصت شغلی جدید در این شهرک ایجاد کرده و تأمین برق مورد نیاز می تواند این شرکت را به یک مجتمع غذایی بزرگ استان مرکزی تبدیل کند.

وی در ادامه گفت: با پیگیری های استاندار استان مرکزی، فرماندار ساوه و شرکت شهرک های صنعتی استان بخش عمده ای زیرساخت های شهرک تامین شده و استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ رونق شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد روی دست انداز

چرخ رونق شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد روی دست انداز