مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-14سياسي

نخستین نشست شورای شهر با حضور شهردار کرمانشاه


نخستین نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه بعد از انتخابات هیات رییسه به صورت غیر رسمی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه تمام کشور را درگیر کرد و کرمانشاه نیز از این قضیه مستثنی نبود، اما این مشکلات با همکاری و همدلی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه به خوبی مدیریت شد.

طلوعی با اشاره به پروژه های عمرانی شهر کرمانشاه، گفت: بزودی شاهد بهره برداری از پروژه تقاطع شهید قاسم سلیمانی و پیاده راه پارکینگ شهرداری خواهیم بود، همچنین احداث پروژه تله کابین را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که در مدت زمان باقی مانده از عمر این دوره از شورای شهر اقدامات خوبی را برای آبادانی و سازندگی شهر کرمانشاه به انجام برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضا شورای شهر تصمیم گیرندگان شهر هستند و شهرداری در خدمت آنها خواهد بود، تاکید کرد: باید به دور از حاشیه، درخواست های شخصی و اعمال سلیقه، بتوانیم در این فرصت باقی مانده اقدامات خوبی را در جهت رضایت مردم و آبادانی شهر کرمانشاه انجام بدهیم.

همچنین رییس جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه از برادران ولایت مدار اهل تسنن است، گفت: برای اولین بار در عمر شورا است که رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اهل تسنن انتخاب می شود و این موضوع موجب ایجاد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست شورای شهر با حضور شهردار کرمانشاه

نخستین نشست شورای شهر با حضور شهردار کرمانشاه