مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-14اقتصادي

95 درصد کالاهای مشمول استاندارد اجباری دارای نشان استانداردهستند


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: با نظارت مستمر کارشناسان استاندارد، 95 درصد کالاهای مشمول استاندارد اجباری عرضه شده دارای نشان استاندارد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از استاندارد زنجان، داود کار گرزاده گفت: با نظارت مستمر کارشناسان استاندارد، 95 درصد کالاهای مشمول استاندارد اجباری عرضه شده دارای نشان استاندارد هستند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل بازار (طرح طاها) در استان، طی مردادماه سالجاری، 224 مورد بازرسی از مراکز صنفی استان، صورت گرفته است که بیش از 95 درصد فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، دارای نشان استاندارد و کد 10 رقمی معتبر بودند.

مدیرکل استاندارد زنجان، گفت: در همین راستا تعداد 9 مورد، مغایرت با استاندارد مشاهده شد، که کالاهای مغایر توقیف و به واحد حقوقی اداره کل معرفی شده است.

کار گرزاده تاکید کرد: بازرسی و نمونه برداری از مراکز صنفی استان، با هدف اطمینان از استمرار و تداوم کیفیت در محصولات عرضه شده در استان بدون اطلاع قبلی در حوزه های مختلف انجام می گیرد و چنانچه در این راستا کالای فاقد کیفیت مشاهده شود با متخلفان مطابق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد کالاهای مشمول استاندارد اجباری دارای نشان استانداردهستند

95 درصد کالاهای مشمول استاندارد اجباری دارای نشان استانداردهستند