مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-14اقتصادي

تاثیر قدرتمند هنربومی بر نرخ رشد گردشگران


هنرمندان مازندرانی با عشق و علاقه شدید خود به طبیعت می توانند تصویر زیباتری از این استان را به دنیا نشان دهند؛ از طرفی با احیای صنایع دستی می توان عامل بی کاری در مازندران را نیز کاهش داد و از ورود صنایع تزیینی خارجی به جایی که خود دارای صنایعی غنی است جلوگیری کرد.

- ایسنا/مازندران هنرمندان مازندرانی با عشق و علاقه شدید خود به طبیعت می توانند تصویر زیباتری از این استان را به دنیا نشان دهند؛ از طرفی با احیای صنایع دستی می توان عامل بی کاری در مازندران را نیز کاهش داد و از ورود صنایع تزیینی خارجی به جایی که خود دارای صنایعی غنی است جلوگیری کرد.

گردشگری از جمله فعالیت هایی است که می تواند بر اقتصاد تاثیر به سزایی داشته باشد، امروزه گردشگری یک صنعت نامگذاری شده است چرا که بر شاخه های گسترده ای از صنعت و تولید تاثیر دارد.

از جمله مسایلی که با گردشگری در ارتباط است صنایع دستی وفرهنگ هر منطقه است که بر توسعه گردشگری می تواند تاثیر داشته باشد.

اقتصاد گردشگری نیز یکی از ارکان مهم در تجارتمحسوب می شود.

استقبال فوق العاده توریست ها از آثار صنایع دستی و تقاضای چشمگیر و پیوسته رو به تزاید آنان به این گونه تولیدات فرهنگی، موجب آن شده است که کشورهای دارای فرهنگ و تمدن غنی و درخشان که به واسطه آثار تاریخی، اقلیم های متفاوت، چشم اندازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر قدرتمند هنربومی بر نرخ رشد گردشگران

تاثیر قدرتمند هنربومی بر نرخ رشد گردشگران