مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-14سياسي

آزادی 20 زندانی مهریه در کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تاکنون توانسته ایم حدود 20 نفر از زندانیانی که به خاطر عجز ار پرداخت مهریه در حبس به سر می بردند را آزاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادگستری کل استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به زندانیان مالی جرائم غیرعمد خاصه کسانی که بابت عجز از پرداخت مهریه در زندان به سر می برند، اظهار داشت: در دادگستری استان کرمانشاه کارگروهی برای پیگیری موضوع زیر نظر حوزه ریاست تشکیل و با رایزنی های  مختلف توانسته است تاکنون حدود 20 نفر از زندانیانی که به خاطر عجز ار پرداخت مهریه در حبس به سر می بردند را آزاد کنیم.

وی یادآور شد: تماس با شاکیان پرونده و برگزاری جلسات حضوری با ایشان، درخواست کمک از خیرین، برگزاری جلسات مختلف با قضات درباره موضوع مورد نظر و هماهنگی با مددکاران زندان برای همراهی در ارائه تقاضای تعدیل از جانب زندانیان به دادگاه از جمله اقداماتی بوده است که در این راستا صورت گرفت.

رییس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: براساس مذاکره و مکاتباتی که توسط کارگروه با مدیر عامل سازمان آرامستان های استان صورت گرفت از وی خواسته شد با توجه به شرایط کنونی جامعه که با بیماری منحوس به سفر معنوی حج مشرف نمی شوند هزینه های خود را صرف این امر خداپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 زندانی مهریه در کرمانشاه

آزادی 20 زندانی مهریه در کرمانشاه