مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 03:252020-09-14اقتصادي

پارک 35 هزار متر مربعی در ورودی نایسر سنندج احداث می شود


شهردار سنندج از احداث پارک 35 هزار متر مربعی در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و گفت: بزودی پیمانکار این پروژه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حشمت اله صیدی صبح امروز در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر که به همراه  اعضاء شورای اسلامی شهر سنندج صورت گرفت، اظهار کرد:  مشکلات زیادی در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر وجود دارد، عدم احداث زیرساخت ها باعث شده این شهرداری نتواند خدمات شایسته ای در این ناحیه ارائه دهد.

وی گفت: یکی از عمده ترین مشکلات این ناحیه عدم بهسازی معابر بود که امسال  این شهرداری تاکنون  14 هزار متر مربع از محلات و معابر این ناحیه را آسفالت و بهسازی نمود.

وی گفت: تدام آسفالت معابر این ناحیه درحال انجام است و محلاتی که زیری سازی آن انجام شده در سال جاری آسفالت خواهد شد.

وی عنوان کرد: عدم احداث فضای سبز مناسب یکی دیگر از مشکلات این ناحیه است که  امسال چندین لکه فضای سبز در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر شناسایی شده است که یکی از آنها بوستان کودک است که عملیات احداث و اجرای آن در حال انجام است.

وی از آغاز  احداث پارک 35 هزار متر مربعی در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و گفت: بزودی پیمانکار این پروژه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک 35 هزار متر مربعی در ورودی نایسر سنندج احداث می شود

پارک 35 هزار متر مربعی در ورودی نایسر سنندج احداث می شود