مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 03:252020-09-14اقتصادي

کشف تخلف 90 میلیارد تومانی در حوزه خوراک دام و طیور در گرگان


معاون بازرسی صمت گلستان از کشف تخلف به ارزش حدود 902 میلیارد ریال در یک شرکت تولیدکننده خوراک دام و طیور و دو واحد دامداری صنعتی در شهرستان گرگان خبرداد.

- ایسنا/گلستان معاون بازرسی صمت گلستان از کشف تخلف به ارزش حدود 902 میلیارد ریال در یک شرکت تولیدکننده خوراک دام و طیور و دو واحد دامداری صنعتی در شهرستان گرگان خبرداد.

علی اصغر اصغری اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات کتبی شهروندان مبنی بر تخلفات احتمالی یکی از شرکت های خوراک دام و طیور و تعدادی از دامداری های صنعتی در شهرستان گرگان، تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: پس از بازرسی های میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود، تخلف قاچاق نهاده های ذرت دامی و جو دامی به میزان 30 تن در شرکت موردنظر و همچنین عرضه خارج از شبکه 30 تن جو و ذرت دامی در دو واحد دامداری صنعتی محرز شد.

معاون بازرسی صمت گلستان بیان کرد: پرونده تخلف این شرکت و دامداری ها به مبلغ 901 میلیارد و 530 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صمت گلستان، اصغری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعاً از طریق سامانه تلفنی 124 به بازرسان این سازمان گزارش کنند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تخلف 90 میلیارد تومانی در حوزه خوراک دام و طیور در گرگان

کشف تخلف 90 میلیارد تومانی در حوزه خوراک دام و طیور در گرگان