مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-13اقتصادي

افزایش 47 هزار تنی ظرفیت انبار و سردخانه های زنجان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: 47 هزار و 600 تن به ظرفیت انبار و سردخانه جدید زنجان افزوده شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: 47 هزار و 600 تن به ظرفیت انبار و سردخانه جدید زنجان افزوده شده است.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با افزایش ظرفیت انبار و سردخانه جدید استان زنجان، اظهار کرد: 47 هزار و 600 تن به ظرفیت انبار و سردخانه جدید زنجان افزوده شده و زنجان حائز رتبه دوم کشوری در ایجاد ظرفیت های جدید در زمینه جذب مواد خام کشاورزی است.

وی افزود: زنجان در بخش ایجاد اشتغال در صدور پروانه بهره برداری و فرآوری زیتون حائز رتبه اول و در زمینه تعداد صدور پروانه رتبه دوم و در حوزه فرآوری محصول کشمش رتبه چهارم کشوری را کسب کرده است.

این مسئول با اشاره به عملکرد خوب زنجان در تولید انگور، تصریح کرد: 16 هزار هکتار باغ انگور در زنجان وجود دارد که سالانه 180 هزار تن انگور در باغات استان زنجان تولید می شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان در رابطه با تولید کشمش در استان، ادامه داد: بیش از 25 هزار تن کشمش در استان زنجان تولید می شود که 60 درصد این محصول به صورت سنتی به کشمش تبدیل شده است.

تاراسی با بیان اینکه استان زنجان در بحث صادرات کشمش عملکرد خوبی دارد، خاطرنشان کرد: سالانه 4200 تن کشمش از استان صادر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 47 هزار تنی ظرفیت انبار و سردخانه های زنجان

افزایش 47 هزار تنی ظرفیت انبار و سردخانه های زنجان