مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-13اقتصادي

استخر آموزشی فرهنگیان اسدآباد تا پایان دولت به سرانجام می رسد


فرماندار اسدآباد با بیان اینکه استخر آموزشی فرهنگیان اسدآباد تا پایان دولت به سرانجام می رسد، گفت: تاکنون برای این پروژه سه میلیارد هزینه شده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر سه میلیارد دیگر نیاز خواهد داشت.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با بیان اینکه استخر آموزشی فرهنگیان اسدآباد تا پایان دولت به سرانجام می رسد، گفت: تاکنون برای این پروژه سه میلیارد هزینه شده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر سه میلیارد دیگر نیاز خواهد داشت.

مجید درویشی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با پروژه مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد، اظهار کرد: برای این طرح تاکنون شش میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان نیاز دارد که قطعا طرح فوق نیز تا پایان دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی همچنین افزود: تکمیل پروژه محور داشبلاغ به عنوان یکی از مطالبات مردم در دستور کار قرار دارد و با کمک استاندار و نماینده شهرستان در خانه ملت، با پیگیری های لازم و با اعتبار مناسب ادامه این طرح را فعال خواهیم کرد.

درویشی در ادامه با بیان اینکه در نیمه دوم سال گذشته 30 روستای شهرستان اسدآباد در سطح استان همدان پایلوت اشتغالزایی بنیاد برکت قرار گرفت، تصریح کرد: سال گذشته در نیمه دوم سال بنیاد برکت برای 300 نفر از روستاییان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر آموزشی فرهنگیان اسدآباد تا پایان دولت به سرانجام می رسد

استخر آموزشی فرهنگیان اسدآباد تا پایان دولت به سرانجام می رسد