مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-13اقتصادي

توسعه گردشگری روستاها منجر به جذب سرمایه در سایر بخش ها می شود


رییس مجمع نمایندگان استان یزد از تاثیر توسعه گردشگری روستاها در جلب سرمایه گذاری گردشگران در پتانسیل ها و بخش های غیر از گردشگری خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد از تاثیر توسعه گردشگری روستاها در جلب سرمایه گذاری گردشگران در پتانسیل ها و بخش های غیر از گردشگری خبر داد.

سیدجلیل میرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تاثیر رونق گردشگری در توسعه روستاها، اظهار کرد: اگر بتوانیم روستاها را به معنای واقعی کلمه، توسعه بدهیم در وهله اول شاهد مهاجرت معکوس به روستاها خواهیم بود.

وی افزود: بعضاً جوانان روستایی به علت نداشتن شغل از روستای خود به شهرها مهاجرت کرده و عمدتاً زندگی زیرزمینی و مشاغل خدماتی را برمی گزینند اما توسعه روستاها می تواند این مهاجرت را معکوس کند.

رییس مجمع نمایندگان استان در ادامه افزایش و اشتیاق سرمایه گذاری در روستاها را از مزیت‎های توسعه گردشگری روستایی برشمرد و گفت: علاوه بر تاثیر مثبت رونق گردشگری روستایی بر حفظ ظرفیت های روستاها، این مهم می تواند منجر به شکوفایی پتانسیل های روستا در حوزه هایی جز گردشگری شود و حتی گردشگران را راغب به سرمایه گذاری در سایر بخش ها کند.

میرمحمدی که معتقد است بهترین راهکار برای رونق گردشگری روستایی، برگزاری جلسات مشترک با دهیاران، بخشداران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری روستاها منجر به جذب سرمایه در سایر بخش ها می شود

توسعه گردشگری روستاها منجر به جذب سرمایه در سایر بخش ها می شود