مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 01:502020-09-13فرهنگي

ایده هایم در انتظار خداحافظی «کرونا» است/ رایزنی با چند خواننده


آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایران در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از طراحی و اجرای چند آلبوم و نیز رایزنی با چند خواننده برای پروژه های موسیقایی خود خبر داد.

- کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود توضیح داد: طی هفته های گذشته قطعه بی تو با ترانه ای از پوپک رنجبر و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد.

ضمن اینکه همزمان با سالروز درگذشت مرحوم علی حاتمی قطعه هزاردستان (پیش درآمد اصفهان) از ساخته های زنده یاد مرتضی نی داود را با تنظیم خودم منتشر کردم که خوشبختانه هر دوی این آثار با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

وی افزود: غیر از سایر فعالیت های آموزشی که در زمینه های مختلف دارم، مشغول برنامه ریزی برای انتشار چند تک آهنگ با همراهی ارکستر بزرگ هستم که هم اکنون در مرحله مذاکره با خوانندگان قرار دارد و به زودی جزییات این پروژه ها را اعلام می کنم.

این در حالی است که در ادامه پروژه آلبوم شرق اندوه که تلفیقی از موسیقی شرق و غرب بود، آلبوم جدیدی منتشر خواهم کرد که ترکیبی جدید از ارکستراسیون و تنظیم های متفاوت خواهد بود.

البته در حوزه موسیقی بختیاری نیز مشغول آماده سازی یک آلبوم هستم که این اثر به نوعی دربرگیرنده آثار نشنیده شده یا کمتر شنیده شده این حوزه موسیقایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده هایم در انتظار خداحافظی «کرونا» است/ رایزنی با چند خواننده

ایده هایم در انتظار خداحافظی «کرونا» است/ رایزنی با چند خواننده