مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 23:402020-09-13فرهنگي

سرنوشت خواننده هایی که مانکن می شوند!


عباس اسماعیل گل؛ این روزها خبر ایفای نقش بهنام بانی در فیلم گشت ارشاد 3 حسابی خبرساز شده است و به همین بهانه نگاهی داشته ایم به خواننده هایی که طی سال های اخیر به عنوان بازیگر جلوی دوربن رفته اند.

- در سینمای ایران برخی خواننده های مطرح پاپ بطور جدی وارد عرصه بازیگری شده اند که علی رغم آنکه چندین تجربه بازیگری در کارنامه خود دارند اما غالبا آثارشان جایی در سینمای بنده ندارد و در دسته بندی های فیلم های تجاری قرار میگرد گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: عباس اسماعیل گل؛ این روزها خبر ایفای نقش بهنام بانی در فیلم گشت ارشاد 3 حسابی خبرساز شده است و به همین بهانه نگاهی داشته ایم به خواننده هایی که طی سال های اخیر به عنوان بازیگر جلوی دوربن رفته اند.

حضور خواننده ها در عرصه سینما، اتفاق جدیدی نیست.

نه تنها در ایران بلکه برخی خواننده های مطرح دنیا هم تجربه بازیگری در سینما را دارند که گاهی خواننده ها می توانند یک بازیگر حرفه ای باشند و استعدادشان را به رخ بکشند و گاهی تنها به دلیل نام آشنا بودن در موسیقی روی پرده سینما ظاهر می شوند.

در سینمای ایران برخی خواننده های مطرح پاپ بطور جدی وارد عرصه بازیگری شده اند که علی رغم آنکه چندین تجربه بازیگری در کارنامه خود دارند اما غالبا آثارشان جایی در سینمای بنده ندارد و در دسته بندی های فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت خواننده هایی که مانکن می شوند!

سرنوشت خواننده هایی که مانکن می شوند!