مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 19:452020-09-13ورزشي

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش


بعد از موانعی که بر سر بازگشت استراماچونی به استقلال مطرح شده است، اخبار و گزارش های تایید نشده ای در فضای مجازی پخش شده که از آن به عنوان دلیل اصلی خروج مرد ایتالیایی و خانواده اش از ایران در سال گذشته یاد می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گفته می‌شود چهاردهم مهر ماه سال گذشته، استراماچونی به همراه همسرش به جزیره کیش سفری سه روزه می کند.

در این سفر همسر استراماچونی به اتفاق فرزندانش به گمان اینکه مقررات شنا در سواحل کیش همانند اروپاست، با لباس زیر وارد دریا می‌شوند که با ممانعت نیروهای مسئول مواجه می شوند.

درگیری لفظی رخ داده بین استراماچونی و مأمورانی که انجام وظیفه می کردند منجر به ناراحتی شدید همسرش دالیلا می‌شود و سرمربی استقلال همان زمان تصمیم می گیرد در اولین فرصت ایران را ترک کند.

با عذرخواهی های مکرر مسئولان وقت باشگاه استقلال بابت این موضوع و در نهایت مشاوره ای که وکیل خبره استراماچونی به او می‌دهد، این مربی تصمیم می گیرد در ایران بماند و با اولین اشتباه از سوی مدیران استقلال تصمیمش را عملی کند.

صحبت‌های همسر استراماچونی با برخی دوستان و آشنایانش در ایتالیا موجب می‌شود این بحث تاحدودی در رسانه‌های ایتالیا هم منعکس شود ولی در نهایت با تدبیری که مدیران استقلال و وزارت ورزش انجام می دهند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش