مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-13بين الملل

310 هزار مترمربع معابر منطقه 4 از ابتدای سال آسفالت شد


در 5 ماه نخست سال جاری بالغ بر 37 هزار تن آسفالت به مساحت 310 هزار مترمربع در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی اصفهانیان مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه آسفالت معابر و شوارع سطح منطقه چهار قم، اظهار داشت: اقدامات خوبی در مورد آسفالت شبکه معابر منطقه 4 انجام شده و در 5 ماه نخست سال جاری بالغ بر 37 هزار تن آسفالت به مساحت 310 هزار مترمربع در شبکه معابر اصلی و فرعی از جمله شهرک ایثار و شهرک زین الدین و سالاریه و صفاشهر و بخشی از شهرک مهدیه توزیع شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت، در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی تردد بسیار مؤثر بوده است، ابراز کرد: در این زمینه در مناطق 8 گانه رتبه نخست را در توزیع آسفالت به دست آورده ایم.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اهمیت توزیع عادلانه آسفالت در معابر سطح منطقه، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسی و اولویت به انجام آسفالت می پردازیم و قبل از آسفالت نیز باید عملیات عمرانی شامل جدول گذاری به اتمام برسد.

اصفهانیان مقدم آخرین وضعیت احداث باغ پرندگان را موردتوجه قرار داد و افزود: احداث نخستین باغ پرندگان در مجموعه شهرداری منطقه چهار در بلوار شهید آوینی در دست اقدام است که عملیات احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 هزار مترمربع معابر منطقه 4 از ابتدای سال آسفالت شد

310 هزار مترمربع معابر منطقه 4 از ابتدای سال آسفالت شد