مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-13پزشكي

ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان بوعلی قزوین تکمیل شده است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: هم‌اکنون 180 فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان بوعلی بستری هستند و ظرفیت این بیمارستان تکمیل‌شده است، با توجه به تکمیل ظرفیت ازاین‌پس افراد مبتلا به کرونا در سایر بیمارستان‌ها پذیرش می‌شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیمان نامدار در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که امروز، یکشنبه 23 شهریور در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 47 بستری مبتلابه کرونا داشتیم، تعداد کل بستری‌ها در حال حاضر در استان قزوین 325 نفر است که در این میان بیمارستان بوعلی با 180 بستری بیشترین آمار را دارد.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان بوعلی قزوین تکمیل‌ شده است، با توجه به تکمیل ظرفیت تعدادی از بیماران را به سایر بیمارستان‌ها منتقل کردیم ازاین‌پس نیز افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های ولایت و تأمین اجتماعی بستری می‌شوند، بیمارستان‌های خصوصی نیز در این زمینه همکاری دارند و در حال حاضر تعداد افراد مبتلا به کرونا که در بیمارستان مهرگان بستری هستند 4 نفر، بیمارستان پاستور یک نفر و در بیمارستان دهخدا بستری نداریم.

وی تأکید کرد: با توجه به رایزنی صورت گرفته قرار است افرادی که دارای بیمه تکمیلی هستند در بیمارستان‌های خصوصی بستری شوند، درواقع می&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان بوعلی قزوین تکمیل شده است

ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان بوعلی قزوین تکمیل شده است