مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:162020-09-13سياسي

همکاری با صنایع استان در صورت شناختشان از وظایف و انجام آن ها


صنایع در استان مستأجر هستند و باید مسئولیت های اجتماعی خود را انجام دهند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: صنایع در استان مستأجر هستند و باید مسئولیت های اجتماعی خود را انجام دهند.

محمد علی شجاعی، 23 شهریورماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در خصوص دانشگاه کوثر مخالفت استان را نه با طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی بلکه با حذف این دانشگاه تک جنسیتی استان که به خوبی فعالیت کرده است، اعلام کرده ایم، بیان کرد: در آموزش عالی باید به دنبال بالابردن کیفیت امور باشیم و به دنبال تولید بیکار تحصیل کرده نیستیم و باید رشته های تحصیلی مرتبط با پتانسیل ها و ظرفیت ها در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برای حفظ دانشگاه کوثر در بجنورد تمام توان خود را به کار می گیریم، تصریح کرد: اگر حفظ دانشگاه کوثر بجنورد نیازمند اعتبارات باشد از تمام توان استانی خود استفاده خواهیم کرد تا این دانشگاه با عملکرد مثبت و استقبال خانواده ها به کار خود ادامه دهد.

شجاعی در رابطه با ساخت بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان، بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه پاسداران برای ساخت بیمارستان در شهرستان رازوجرگلان پای کار آمده اند و پس از انجام مطالعات لازم، مکان احداث بیمارستان اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با صنایع استان در صورت شناختشان از وظایف و انجام آن ها

همکاری با صنایع استان در صورت شناختشان از وظایف و انجام آن ها