مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-13پزشكي

فروش ویژه اقساطی دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا


شرکت آرکاافشان با همکاری شرکت سینا گستر پیشرفته موفق به تولید اولین دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح به نام نوکوپرشیا با فناوری مه خشک در ایران شد.

- شرکت آرکاافشان با همکاری شرکت سینا گستر پیشرفته موفق به تولید اولین دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح به نام نوکوپرشیا با فناوری مه خشک در ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آرکا افشان، این شرکت دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت است و دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح به نام نوکوپرشیا توسط جمعی از جوانان متخصص ایرانی طراحی و ساخته شده و به تولید انبوه رسیده است.

فرآیند ساخت دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا شرکت آرکاافشان شرکتی دانش بنیان است که به سبب تجربه 16 ساله خود در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی و همچنین کنترل عفونت های بیمارستانی و حرفه ای، توانست در روزهای شیوع بیماری کرونا، دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا را ( که نمونه خارجی آن با نام نوکواسپری Nocospray نیز شناخته می شود) تولید و به بازار عرضه کند.

این دستگاه در اغلب کشورهای پیشرفته به عنوان روشی سریع و آسان برای ضدعفونی کردن هوا و سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر، به دلیل حضور ویروس کرونا در ایران، نیاز به دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا بیش از قبل حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ویژه اقساطی دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا

فروش ویژه اقساطی دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا